Wat doen wij

WIJ HALEN DE SPULLEN BIJ JE OP

Je kan altijd spullen bij ons aanleveren op onze locatie. Klik hier om te lezen welke spullen wij wel en niet aannemen. Wil je liever dat we bij je langskomen? Bel of mail ons dan voor een afspraak.

Als je spullen aanlevert is het belangrijk dat je de spullen in een doos bij elkaar hebt staan met daarbij een ingevuld registratieformulier (download hier het formulier). Wij nemen de lijst met je door zodra wij de spullen aannemen. Het is mogelijk om op deze lijst aan te geven wat de minimale verkoopprijs moet zijn. Na ondertekening nemen wij de spullen in behandeling.

Spullen ophalen of brengen? Maak direct een afspraak

 

 

WIJ ZORGEN VOOR EEN NIEUWE EIGENAAR

Nadat wij de spullen hebben geregistreerd, eventueel schoongemaakt en gerepareerd gaat onze verkoopafdeling aan de slag. Wij verkopen hoofdzakelijk via websites zoals marktplaats maar wij verkopen ook direct vanuit ons magazijn.

Wij doen ons uiterste best om jouw spullen binnen 3 maanden te verkopen. Na 3 maanden maken we de balans op en nemen wij contact met je op. De spullen die niet verkocht zijn kunnen worden afgehaald of worden door ons weer thuisgebracht zodra we in de buurt zijn. Het kan ook zijn dat je de overgebleven spullen niet meer terug hoeft te hebben of dat wij een bod doen op deze overgebleven spullen.

 

 

WIJ MAKEN DE OPBRENGST NAAR JE OVER

De markt bepaalt de prijs die er betaald wordt voor jouw spullen. Indien er een lagere prijs wordt geboden dan jij gehoopt had, nemen wij contact met je op. Na drie maanden maken wij de balans op. Voor onze werkzaamheden rekenen wij 25% van de totale opbrengst exclusief 21% BTW .

Als we jouw spullen voor 100 euro verkopen is dus 30,25 euro voor ons en maken wij 69,75 euro aan jou over.

De spullen die niet verkocht zijn kunnen worden afgehaald of worden door ons weer thuisgebracht zodra we in de buurt zijn. Het kan ook zijn dat je de overgebleven spullen niet meer terug hoeft te hebben of dat wij een bod doen op deze overgebleven spullen.